zhnegye

Monday 20 December 2010

Lagu "Xin Fu De Lian"

Adalakah kamu berasa bahagia?
Lagu ini adalah lagu yang sedap dan sesuai bagi murid-murid kita. Disebabkan Iyris adalah berkaitan bahagia. Ia juga dapat lagu kanak-kanak yang terbaik dalam majlis penyampaian lagu-lagu di Taiwan.  
Di sini saya hendaklah kongsikan lagu ini. Marilah kita bersama-sama menyanyi lagu ini dan berasa kita amat bahagia dalam dunia ini.

二.  幸福的臉    詞/曲:黃大軍
幸福有沒有在我身邊
怎麼一直看不見
幸福有沒有在你那邊
讓我看看他的臉
家裡已經找了好多遍
只 有溫暖的房間
爸爸說幸福就在鏡子裡
那就是我快樂的臉
老師說如果慾望能夠少一點
快樂就會多一些
愛惜地球給我們的資源
隨時記在心裡面
我用善良禮貌的雙眼
發現大家幸福的臉
(間奏)
家裡已經找了好多遍
只有溫暖的房間
爸爸說幸福就在鏡子裡
那就是我快樂的臉
老師說如果慾望能夠少一點
快樂就會多一些
愛惜地球給我們的資源
隨時記在心裡面
我用善良禮貌的雙眼
發現大家幸福的臉
如果慾望能夠少一點
快 樂就會多一些
愛惜地球給我們的資源
隨時記在心裡面
我用善良禮貌的雙眼
發現大家幸福的臉
(End)



No comments:

Post a Comment